AKO ZÍSKAŤ POZORNOSŤ - praktická príručka reklamy

Kód: 1740
Novinka Tip
€30 €36 vrátane DPH
Skladom
Môžeme doručiť do:
23.5.2022

Na pomoc malým a stredným firmám pri tvorbe reklamy.
Začnite si sami vytvárať REKLAMY,  ktoré priťahujú pozornosť a zarábajú vám peniaze.
Objavte fascinujúcu jednoduchosť úspešnej reklamy.

Čo ZÍSKATE vďaka e-booku AKO ZÍSKAŤ POZORNOSŤ?

- PRAKTICKÚ PRÍRUČKU REKLAMY
Žiadne komplikované teórie ale konkrétne príklady, tipy a ukážky na viac ako 100 obrázkoch. Jednoducho zapriahnete svoju REKLAMU do PREDAJA.

 - UŠETRÍTE SVOJ ČAS
ktorý nemá nikto nazvyš. Rýchlo zvládnete jednoduché fungujúce postupy, ktoré viete okamžite použiť vo svojich reklamách.

 - UŠETRÍTE SVOJE PENIAZE
žiadne ďalšie náklady, len potrebujete pochopiť princípy získavania pozornosti a potom ich používať. A vaše reklamy začnú fungovať a tržby rásť. Prestanete zbytočne vyhadzovať peniaze na nefungujúce reklamy, ktoré nepredávajú.

 - spoznáte PS METÓDU tvorby reklamy
je založená na tom, že sa sústredite sa na 2 najpodstatnejšie veci v reklame, vďaka čomu budete vytvárať úspešné fungujúce reklamy s minimálnou investíciou a námahou.

 12 stimulov na upútanie pozornosti, založených na najnovších vedeckých poznatkoch neurovedy. Môžete ich vzájomne kombinovať a vytvárať neobmedzené variácie. Fungujú zaručene v online aj offline reklame.

 + BONUS navyše 
e-book Ako VYTVORIŤ úspešnú REKLAMU, získať viac zákazníkov a zvýšiť predaj.
Dozviete sa v čom je tajomstvo úspešnej reklamy a aj to, čo je podstata reklamy.

REKLAMA je nástroj pre podporu vášho biznisu. Vezmite ho do vlastných rúk a začnite naplno využívať.

P.S.: Viete prečo vaša reklama nefunguje? 
         … lebo neupúta pozornosť.

Podrobný popis

Popis produktu nie je dostupný

Dodatočné parametre

Kategória: E-booky
Hmotnosť: 0.05 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie